luni, 23 iunie 2008

Ce inseamna IUBIREA.......

Nu am multe de spus pentru ca am ramas fara cuvinte, insa vroiam sa spun ceva. Nu stiu pentru cine, vreau doar sa arat si altora ce inseamna iubirea printr-o singura privire...
O poveste de dragoste frumoasa: s-au cunoscut, s-au reintalnit intamplator, si-au dat intalnire si deja erau indragostiti. Dupa doua luni se iubeau si a cerut-o in casatorie. Dar nu oricum, ci... in fata lui Eminescu (statuia de la Iasi :)). Asa ca, luata prin surprindere intr-un mod atat de frumos, a spus DA. Acum doua saptamani am fost prezenta la nunta lor. Si pot spune ca am fost prezenta la o sarbatoare a iubirii pentru ca sunt doi oameni care emana dragoste unul pentru celalalt, prin toti porii. Ea a fost un inger (precum spune el), iar el un barbat beat de fericire si emotii. Ne-au facut pe toti sa ne uitam doar la ei si sa nu ne intereseze nimic din jurul nostru. Ma treceau fiori de fiecare data cand surprindeam acele priviri tandre dintre ei doi. Le straluceau ochii si se pierdeau in privirea celuilalt. Erau 'din povesti' - citandu-l pe prietenul meu.

Niciun comentariu: